پلاتر برنامه نویسی بیشتر شبیه به اسکریپت کردن است و فرایند اسکریپت را برای سرعت نوشتن
کد اتخاذ می کند. طرح ها در sketchbook ذخیره می شوند، پوشه ای است پلاتر که به عنوان مکان
پیش فرض برای صرفه جویی در تمام پروژه های شما مورد استفاده قرار می گیر دپلاتر . طرح هایی که
در sketchbook ذخیره می شوند می توانند از File Sketchbook قابل دسترسی باشند. همچنین
فایل Open … می تواند برای باز کردن یک طرح از جاهای دیگر در سیستم استفاده شود. برنامه
نویسان پیشرفته نیازی به استفاده از PDE ندارند و می توانند به جای استفاده از کتابخانه ها از
محیط انتخابی جاوا استفاده کنند. با این حال، برای مبتدی، توصیه می شود از PDE برای آشنایی
با نحوه انجام کارها استفاده کنید. در حالی که پردازش مبتنی بر جاوا است، هرگز به معنای یک
IDE جاوا با چرخ های آموزشی نبود. مدل مفهومی (نحوه کارکرد برنامه ها، نحوه ایجاد رابط ها و
نحوه کارکرد فایلها) تا حدودی از جاوا متفاوت است. ۲۵
۲۶٫ شکل ۳٫۲: پنجره پردازش ۳٫۶ نتیجه گیری در این فصل، معرفی مختصر در مورد نوع نرم افزار
ورد استفاده، نظریه و برخی از ایده های عملی در مورد Inkscape، CAMotics، Arduino IDE و
پردازش مورد بحث قرار می گیرد. ۲۶ پلاتر
۲۷٫ فصل ۴ سخت افزار ۴٫۱ مقدمه در این سیستم سخت افزاری متشکل از یک قاب فلزی است
که در آن سه محور حرکت در یک سیستم مختصات دشتینی استاندارد قرار می گیرد. محور X و Y
توسط یک موتور پله ای هدایت می شود که توسط یک موتور راننده موتور Adafruit L293D هدایت
می شود. محور Z توسط یک موتور سروو هدایت می شود. بخش هایی از این پروژه عبارتند از: •
Arduino UNO. • ADAFRUIT: Driver Shield L293D. • موتورهای پله ای • سرو موتور. ۴٫۲ Arduino UNO
Uno یک برد میکروکنترلر مبتنی بر ATmega328P است. این دستگاه دارای ۱۴ پین دیجیتال ورودی
/ خروجی (از جمله ۶ می تواند به عنوان خروجی PWM استفاده شود)، ۶ ورودی آنالوگ، یک کریستال
کوارتز ۱۶ مگاهرتز، اتصال USB، جک برق، هدر ICSP و دکمه تنظیم مجدد. این شامل همه چیز مورد
نیاز برای پشتیبانی از میکروکنترلر است. به سادگی آن را به یک کامپیوتر با کابل USB وصل کنید یا آ
ن را با یک آداپتور AC یا باتری AC یا باتری برای شروع کار کنید. هر کسی می تواند با UNO بدون نگرانی
بیش از حد در انجام کاری اشتباه کند، بدترین سناریو شما می توانید جایگزین تراشه برای چند دلار و
دوباره شروع کنید. “Uno” به معنای یکی در ایتالیایی است و برای نشان دادن انتشار Arduino Software
(IDE) 1.0 انتخاب شد. هیئت مدیره Uno و نسخه ۱٫۰ Arduino Software (IDE) نسخه مرجع آردوینو بود
که در حال حاضر به نسخه های جدیدتر تبدیل شده است. هیئت مدیره Uno اولین بار در یک سری از
تابلوهای USB Arduino و مدل مرجع برای Arduino 27 است
۲۸٫ پلت فرم؛ برای فهرست گسترده ای از هیئت های فعلی، گذشته و یا منسوخ، فهرست آردوینیو
هیئت مدیره را ببینید. این هیئت مدیره دارای یک میکروکنترلر Atmel ATmega328 است که در ۵ وات با ۲
کیلوبایت RAM، ۳۲ کیلوبایت حافظه فلش برای ذخیره برنامه ها و ۱ کیلوبای EEPROM برای ذخیره سازی
پارامترها عمل می کند. سرعت ساعت ۱۶ مگاهرتز است که در حدود ۳۰۰۰۰۰ خط کد C در هر ثانیه اجرا
می شود. هیئت مدیره دارای ۱۴ پین دیجیتال I / O و ۶ پین ورودی آنالوگ است. یک اتصال USB برای
صحبت کردن با کامپیوتر میزبان و یک جک DC برق برای اتصال یک منبع برق ۶-۲۰ V خارجی، به عنوان
مثال یک باتری ۹ ولت، هنگام اجرای یک برنامه در حالی که به کامپیوتر میزبان متصل نیست، وجود دارد.
سرصفحه ها برای اتصال به پین های I / O با استفاده از ۲۲G سیم جامد یا اتصال دهنده های هدر
فراهم می شود. خلاصه ای از هیئت مدیره شکل ۴٫۱: Arduino UNO 28
۲۹٫ ۴ .۴٫ کارتهای Adafruit L293D با استفاده از تابلوهای سازگار با Arduino از تابلوهای گسترش مدار
چاپی به نام سپر استفاده می کنند که به پین های معمولی عرضه شده آردوینو متصل می شوند. سپرها
می توانند کنترل های موتور، سیستم موقعیت یابی جهانی (GPS)، اترنت، صفحه نمایش کریستال مایع
(ال سی دی) یا طرح نویسی (نمونه اولیه) را فراهم کنند. • ۲ اتصالات برای ۵V سروو متصل به تایمر اختصاص داده
شده با رزولوشن بالا Arduino. • حداکثر ۴ موتور دوتایی دوطرفه با انتخاب سرعت ۸ بیتی فرد. • حداکثر دو موتور
پله (یکپارچه یا دو قطبی) با تک سیم پیچ، دو سیم پیچ، مهره ای یا میکروپمپ. • ۴ H-Bridges: چیپ ست
L293D 0.6A در هر پل (۱٫۲A پیک) با محافظت از خاموش شدن حرارت، ۴٫۵V تا ۲۵V فراهم می کند. •
مقاومت های کششی را خاموش کنید تا موتورها هنگام خاموش شدن را خاموش کنند. • اتصالات بزرگ
ترمینال بلوک به راحتی قلاب سیم (۱۰-۲۲AWG) و دکمه تنظیم مجدد Arduino قدرت بالا آورده است. •
بلوک ترمینال ۲ پین برای اتصال قدرت خارجی، برای منابع منطقی / موتور جداگانه. • تست سازگار ب
ا مگا، Diecimila، Duemilanove. قبل از استفاده از سپر موتور، ما بایستی AFM را نصب کنیم. این ن
رم افزار را برای اولین بار از آرتینو تهیه می کنیم. کتابخانه را از github (http://adafru.it/aOA) بردارید
. فشرده سازی ZIP بر روی دسکتاپ خود را فشرده کنید. پوشه AFMotor غیرفشرده را تغییر نام دهید
. بررسی کنید که داخل AFMotor AFMotor.cpp و AFMotor.h است. اگر نه، مراحل بالا را بررسی کنید.
پوشه AFMotor را در پوشه arduinosketchfolder / library قرار دهید. برای ویندوز، این احتمالا چیزی
شبیه MY Documents / Arduino / کتابخانه ها برای مک است که چیزی شبیه اسناد / arduino /
کتابخانه ها است. اگر این اولین بار است که شما یک کتابخانه نصب می کنید، باید پوشه کتابخانه
ها را ایجاد کنید. اطمینان حاصل کنید که به طور دقیق آن را به کتابخانه ها، کلاه ها، نام دیگر بدهید. چک کنید که داخل لوب است